BLACK FRIDAY: Reduceri temporare, cunoștințe pentru totdeauna.
00
zile
:
00
ore
:
00
minute
:
00
secunde

Cunoașterea unei limbi străine devine o necesitate tot mai simțitoare pe zi ce trece, deoarece aceasta îți asigură un viitor mai bun și te ajută să te dezvolți personal și profesional. Există un mit foarte popular în întreaga lume „este foarte dificil să însușești o limbă străină”, probabil că în trecut așa era, dar procesul de predare și învățare a suferit atât de multe modificări, încât învățarea unei limbi străine a devenit o adevărată aventură atât pentru copii, cât și pentru adulți. Implicarea tehnologiei și a metodelor nonformale de predare au condus la creșterea „vitezei” și interesului pentru însușirea unei limbi străine. Cunoașterea a 2-3 limbi străine la nivel avansat a devenit o realitate.

Alegerea limbii pe care dorești să o înveți este cea mai dificilă parte, există mulți factori care  ne influențează decizia. Noi îți propunem să iei în considerare limba franceză și iată de ce. Limba franceză este a doua cea mai populară limbă vorbită în lume după engleza și este predată pe toate continentele. Este o limbă internațională – peste 275 de milioane de oameni vorbesc această limbă pe toate continentele, de asemenea, franceza este limba oficială a 28 de țări și este utilizată activ la nivel mondial. Descoperă mai multe motive de ce să alegi să înveți limba franzeză citind articolul „Învață franceza – 6 motive de ce să înveți limba franceză”.

Interesul pentru limba franceză este în continuă creștere, de aceea, deoarece avem experiența și resursele necesare pentru oferirea celor mai interactive, distractive și de calitate programe educaționale, am decis să dăm start atelierelor conversaționale de limba franceză, acestea vor fi susținute de Iuliana Mardar. Te invităm să faci cunoștință cu Iuliana prin citirea interviului de mai jos.

Interviu cu Iuliana Mardar – Trainer Ateliere Conversaționale de franceză


1. Salut Iuliana!

Salut!

2. Hai să începem cu citatul tău preferat.

Numai timpul petrecut cu trandafirul tău face ca el să fie atât de important. (Antoine de Saint Exupéry)

3. Spune-ne câteva cuvinte despre tine. Cine ești, ce faci și cum ai ajuns să ocupi poziția de Trainer în cadrul programelor educaționale marca Didacto?

Mă numesc Iuliana, am 22 de ani. În prezent studiez Guvernanță Internațională și Diplomație, în cadrul Universității de Științe Politice Sciences Po Paris. Am ajuns să fiu trainer la Didacto datorită unei colaborări anterioare, pe partea de organizare. În ceea ce privește limba franceză, prima întâlnire a avut loc înainte să o studiez, când am intrat în contact cu cărticele, cântece și jocuri în limba franceză. 

În cei 11 ani de când am început să învăț franceza, evoluția mea a fost una destul de naturală – de la orele din școală unde am avut avantajul unor profesori care își practicau meseria cu bucurie, până la cele 3 olimpiade naționale la care am participat în timpul liceului și diversele proiecte francofone. Bineînțeles, în spatele lor a stat mereu și studiul individual. 

Toate aceste lucruri, dar și dorința de a mă implica în educație, au contribuit la decizia mea de a studia la master în Franța. În ceea ce privește experiența cu copiii, am lucrat anterior ca animator pentru copii pe plajă și am organizat propriile proiecte de teatru pentru copii și adolescenți în cadrul organizațiilor de tineret în care am fost membră în timpul liceului.

4. Care este tipul de structură al grupelor de elevi care se formează la Atelierele Conversaționale de franceză și care este atmosfera pe care încerci să o transmiți în general în procesul de învățare al copiilor?

Grupele de la atelierele de franceză reunesc între 4 și 8 copii. Aceștia au un nivel lingvistic asemănător. Activitățile sunt interactive și adaptate nevoilor de învățare pe care aceștia le au. Întrucât fiecare grupă este diferită iar cursul se bazează pe învățare non-formală, folosim metode care integrează jocul și bucuria în procesul de învățare.

5. Cursurile și Atelierele noastre au loc exclusiv online în perioada aceasta. Cum crezi că vine Didacto în întâmpinarea nevoilor copiilor?

Mediul online reușește să faciliteze învățarea și rămâne în același timp o provocare destul de mare. Implicarea copiilor cu ajutorul metodelor și materialelor interactive ne ajută să rămânem dinamici În plus, copii au posibilitatea de a interacționa unii cu alții mult mai mult decât o fac în cadrul orelor de curs. Online-ul îmi oferă atât mine cât și copiilor flexibilitate. Acest lucru e cu atât mai important pentru orașele în care încă nu există încă centre dedicate învățării și/sau aprofundării limbii franceze.

6. Care sunt abilitățile pe care crezi că le dezvoltă copiii prin intermediul cursurilor și atelierelor desfășurate de Didacto?

Copiii învață să devină mai deschiși, mai prietenoși și empatici, să aibă mai multă încredere în nivelul lor lingvistic. Cred că e extrem de important să existe o atmosferă în care aceștia să se simtă confortabil cu greșelile lor. Atelierele și cursurile oferă acestora posibilitatea de a-și exersa cunoștințele dar și de a face schimb de idei, perspective într-un mediu care încurajează învățarea și multilingvismul.

7. Împărtășești cu noi o întâmplare memorabilă care are legătură cu limba franceză?
Au fost mai multe întâmplări pe care aș putea să le amintesc. Mă voi opri, însă, asupra atmosferei care se creează în jurul evenimentelor ce folosesc francofonia ca pretext pentru a se reuni. Am asociat mereu olimpiadele de franceză din liceu cu niște întâlniri deosebite, în care aveam ocazia să ne reunim și să împărtășim pentru câteva zile amintiri și povești. Cred că despre asta e vorba, în final, când ne referim la învățarea unei noi limbi. Îți extinde capacitățile de comunicare și înțelegere și, prin urmare, poți să ajungi la mai mulți oameni și experiențe.

8. O întâmplare neprevăzută în urma căreia ai învățat ceva?

Întâlnirile cu profesorii de franceză au conținut mereu un element misterios. Am avut atât profesori dedicați cât și mai puțin dedicați de-a lungul școlii și liceului. Atât întâmplările plăcute cât și cele mai puțin reușite m-au ajutat să identific cu ce dificultăți se confruntă copiii când învață și care sunt nevoile lor. Cred că e important să te poți simți în largul tău când înveți. Dacă un profesor te face să te simți sigur pe tine, vei fi cu mult mai înclinat să te dedici subiectului respectiv.

9. Ce le recomanzi copiilor care se întâlnesc pentru prima dată cu limba franceză?

Să rămână deschiși, să nu se teamă de numărul mare de omonime, accente sau grupuri de litere și să aibă răbdare atât cu ei cât și cu colegii lor. O limba nouă nu este doar o unealtă de comunicare care îi va ajuta în contexte profesionale și personale. Ea reprezintă o lume nouă, în care, odată intrați, vor descoperi noi povești și lecții noi, și, cel mai important, își vor crea amintiri. Și, să nu uităm, că intrarea într-o lume nouă se face cu pași mici și multă răbdare.

10. Mulțumim că ne-ai acordat timpul necesar pentru acest scurt interviu cu tine.

Cu drag! Și eu vă mulțumesc!

Te invităm să ne urmărești pe paginile noastre de Facebook și Instagram pentru a fi la curent cu toate noutățile și promoțiile pe care le avem despre educație, studierea limbilor străine și despre activități educaționale pentru copii. De asemenea, te invităm să te abonezi și pe canalul nostru de Youtube pentru resurse educaționale gratuite în limba germană.

🐣 Toamna se numără bobocii... ​și reducerile de până la 1100 lei!
Nume și Prenume
Email *
Telefon *
Activitate de Interes *

1 IUNIE CU SURPRIZE

🎉 Completează formularul și obții reducerea:
Nume și Prenume
Email *
Telefon
Activitate de Interes *
Numărul de copii înscriși *

☀️ Un Mărțișor pentru viitor!

Primăvara începe cu 20% reducere la învățarea distractivă!